Shoppen bij Kiko in Utrecht

By

Sinds kort is er een Kiko winkel geopend in Utrecht. Kiko Milano is een Italiaans make-up merk dat bekend is om kwalitatief hoogwaardige beautyproducten tegen een lage prijs. Alle producten zijn dierproefvrij getest (ook de grondstoffen) en de meeste producten zijn hypoallergeen.
Ze hebben een enorm assortiment aan verschillende producten en een bezoekje aan hun winkel is voor mij gelijk aan een bezoekje in luilekkerland.

Gisterenochtend ging ik vroeg naar de winkel, ik hoopte ook wat blogfoto's van de zaak te kunnen maken, maar er waren al mensen in de winkel en ik vond het gênant om ze te vragen om even opzij te stappen zodat ik een fotootje kan maken. Dat is wel een ding waar je op moet letten bij Kiko: het is er altijd druk. Wil je rustig shoppen, ga dan zo vroeg mogelijk.

Op dit moment hebben ze uitverkoop en zijn veel producten extreem laag geprijsd, reken op kortingen tot 50%, dat is nog eens leuk inkopen doen.

Dit is wat ik gisteren heb meegenomen:


Eigenlijk wilde ik nog meer shoppen, maar één ding was op dat moment niet op voorraad in de winkel en één oogschaduwpotlood heb ik per ongeluk in de verkeerde kleur gepakt, dus die heb ik net geruild. Ruilen ging trouwens bijzonder makkelijk, ze vond het vervelend voor mij dat ik de verkeerde kleur had gepakt en wisselde hem gelijk om voor de goede kleur.

Wat heb ik meegenomen????
Kiki Velvet Touch Creamy Stick Blush - kleur 08 Rose Mauve
http://www.kikocosmetics.com/nl-nl/make-up/gezicht/blushers/Velvet-Touch-Creamy-Stick-Blush/p-KM00104003 
Swatch op mijn hand
Ik zocht een subtiele blusher die me geen blije roze appelwangetjes zou geven, maar uitsluitend een gezonde frisse look. Ook wilde ik geen shimmer en geen 'opgemaakt' effect. Deze Velvet Touch Creamy Stick Blush in kleur 08 Rose Mauve is perfect! De cremige stick geeft een mooie warme roze kleur af die goed te vervagen / uit te smeren is en je wangen krijgen een gezonde roze glans. Je kan de blush dikker opsmeren voor een duidelijker resultaat als je dat wil.

Kiko Soft Light Powder - kleur 05 Warm Beige
http://www.kikocosmetics.com/nl-nl/make-up/gezicht/poeders/Soft-Light-Powder/p-KM00103002 
De naam van dit poeder zegt het al: je krijgt een soft en light effect. Ik zie duidelijk dat dit poeder mijn kleur mooier en gelijkmatiger maakt en dat ik keurig een beetje matte word zonder er volledig afgepoederd uit te zien.  Het is geen goed dekkende poeder, daar is het niet voor gemaakt. Ik wilde een swatch maken, maar het effect van deze poeder is subtiel en de kleur gaat prachtig over in je eigen huidskleur, dus je kon niks zien op de swatch. Nu al mijn favoriete poeder.


Kiko Long Lasting Stick eyeshadow - kleur 05 en 38
http://www.kikocosmetics.com/nl-nl/make-up/ogen/oogschaduw/Long-Lasting-Stick-Eyeshadow/p-KM00306002
Swatch op hand - boven: één streep, onder: de streep uitgevaagd
Links - 05 Rosy brown
Rechts - 38 Golden taupe

Ahhh oogschaduwpotloden, mijn nieuwe grote liefde. Ik heb er ondertussen al wel een aantal van verschillende merken en over het algemeen kan ik van allemaal zeggen dat ik er dik tevreden over ben. Wat voor mij belangrijk is, is dat ze waterproof zijn (of in ieder geval een flinke regenbui overleven). Ik ga het liefste op mijn fiets naar mijn werk en dan kan het gebeuren dat ik halverwege overvallen word door een regenbui, dan is het fijn als mijn makeup nog goed zit en ik niet de hele dag als een bandlid van Kiss rondloop.
Deze potloden zijn uitzonderlijk cremig en zacht, ze smeren héél goed uit en je kan er dus veel verschillende looks mee maken. Om die reden maakte ik mij wel een beetje zorgen of het niet te cremig zou zijn en of ze wel goed blijven zitten. Maar geloof me; als het zit en het is een beetje ingedroogd dan zit het muurvast op je oog. Top dus.

Kiko Creme Radiance Highlighter - Kleur 02 Alluring Sand
Limited edition Midnight Siren collectie
http://www.kikocosmetics.com/nl-nl/make-up/gezicht/highlighters/Cream-Radiance-Highlighter/p-KC03401061 
Ik heb dit niet nodig, ik kocht dit uitsluitend om de toffe verpakking.
Kijk nou zo'n leuk bolletje!
En de kleur is zo prachtig, iriserend groen-paars, love love love!
Swatch op hand - maar geloof mij: dit is zo idioot sparkly dat komt niet over op de foto
Tsja, wat kan ik zeggen...dit heb ik gekocht omdat het gewoon een super leuke verpakking heeft en het product erin is extreeeeem glimmend en glitterend. De ekster in mij heeft besloten dit te kopen, ik heb dit totaal niet nodig, maar ik ben er wél blij mee.
Dus het is een highlighter, maar de hoeveelheid sterke sprankelende stralende glimmers erin is echt niet normaal, dit is geen normale highlighter die je op een maandagochtend op je wangen smeert en dat je dan op kantoor gaat zitten alsof er niets aan de hand is. De aardige winkelassistente van Kiko gaf aan dat je het ook licht op je oog kan aanbrengen voor een glimmend accent, dus daarvoor ga ik het zeker regelmatig gebruiken.

Dus dit was mijn kleine, maar hele fijne shoppingsessie bij de Kiko. alles wat ik gekocht heb is ook écht iets wat ik dagelijks kan gebruiken. Op de blush na was alles met 50% korting. Als je meer informatie over een product zoekt, dan kan je op de link onder de foto klikken. 

Ik heb nu de smaak te pakken (en echt nog heel veel meer mooie dingen gezien), dus voorlopig blijf ik maar even uit de buurt van deze fijne winkel.

Bedankt voor het lezen!!!

Liefs, Inge (PolishSis)



0 reacties:

Post a Comment

Big hug from me to you for taking the time to comment on my blog! I love reading your comments :-)

If you want me to check out your blog, please send me an email and I'll certainly take a look.
I WILL NOT FOLLOW YOU if you leave your link in a comment, so don't even bother.

Powered by Blogger.

Labels

A England (2) alice in Wonderland (4) Anny (1) Apothica (8) Baby (4) Barielle (2) Beetlejuice (6) Beige (1) Beyu (1) black (15) Blaze (1) blue (49) blush (1) Born Pretty Store (1) Bourjois (1) Brown (2) brush stroke manicure (1) BYS (3) Catrice (9) cats (3) challenge (7) chevron (1) China Glaze (54) Christmas (1) Claire's (2) CND (1) Collistar (1) Color Club (19) comparison (6) Copper (3) coral (3) Crackle (8) creme (21) CultNails (2) cuteness (1) Deborah Lippmann (1) decoration (1) Diamond Cosmetics (2) distressed nails (1) dots (3) Duochrome (12) DutchIndie (4) Easter (1) Essence (16) Essie (5) EvilShades (1) Eyes (3) flakies (9) foil (9) Franken (2) French manicure (3) FUN Lacquer (2) Fyrinnae (2) Galaxy (1) giveaway (9) glassfleck (4) glitter (76) GlossyBox (4) Gold (30) Gosh (3) got (2) GOTPolishChallenge (6) Green (41) grey (5) groen (1) Guestblog (1) Hard Candy (1) Hema (25) Hennes and Maurits (3) herome (1) Herôme (10) highlight (1) Hits (2) Holographic (40) Hunkemöller (1) Indie nailpolish (12) Isadora (3) Jade (1) JindieNails (5) Kerstmis (1) Kiko (4) kkcenterhk (1) Kleancolor (4) Konad (19) LA Girl (4) lacquester (2) Laquester (1) lila (4) Lilac (1) Lips (2) magenta (1) make-up (1) Matte (11) mauve (1) MaxFactor (1) Metallic (12) Milani (5) Mint (3) Misa (30) Models Own (8) MS (1) multichrome (2) multicolour (15) nagellak (5) nailart (54) nailfoil (1) nailstickers (3) nailvinyls (1) Neon (20) Nfu-Oh (6) NicolebyOPI (1) Nubar (4) OMG (1) oogschaduw (1) oogschaduwpotlood (1) OPI (44) orange (15) Orly (11) Peach (2) Pink (49) PolishAlcoholic (1) pretty&polished (2) pu (1) Purple (42) rainbow (1) Red (15) Rescue Beauty Lounge (6) review (1) Sally Hansen (6) Sand (1) saran wrap (1) Savvy (1) SdP plate (3) sephora (2) Shatter (4) shimmer (25) silver (16) Sinful Colors (1) smartnails (10) snailvinyls (1) SpaRitual (6) splatter (2) splatternails (1) sponging (1) Spotted (1) stamping (1) stars (1) studs (2) Suede (1) swap (4) swatch (4) Tag (5) taupe (2) Teal (18) thermal (2) Tim Burton (3) toddler (1) turquoise (5) Tutorial (1) TwinkledT (1) Ultrachrome (1) Valentine (1) Vampy (5) vinyls (1) Viva la Nails (10) W7 (3) waterdecal (1) watermarble (1) Wet 'n Wild (1) white (9) Yellow (13) YesLove (1) ziplock (1) Zoya (9) zwart (1)

Followers